Subject: Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist_ TA programmid
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>, "SA Eesti Teadusagentuur" <[email-masked]>, "Haridus- ja Noorteamet" <[email-masked]>, "AS Metrosert" <[email-masked]>,BioCC OÜ <[email-masked]>, "Cybernetica AS" <[email-masked]>, "Eesti Keele Instituut" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Teaduste Akadeemia Underi ja Tuglase Kirjanduskeskus " <[email-masked]>, <[email-masked]>,Icosagen Cell Factory OÜ <[email-masked]>,Keemilise ja Bioloogilise Füüsika Institut <[email-masked]>, "Maaelu Teadmuskeskus
Date: Tue, 16 Apr 2024 13:51:13 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Pealkiri: Haridus- ja Teadusministeeriumi käskkirja eelnõu kooskõlastamiseks 
esitamine.

Registreerimise kuupäev: 15.04.2024
Registreerimisnumber: 8-2/24/1827
Tähtaeg 30.04.2024.

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

​Lugupidamisega
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]